loading...

قيمت لوازم آبميوه گيري ، قيمت آبميوه

قيمت لوازم آبميوه گيري ، قيمت آبميوه

بازدید : 287
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

دستگاه آبميوه گيري زومكس:

دستگاه آبميوه گيري صنعتي زومكس (ZUMEX) يكي از قوي ترين دستگاه آبميوه گيري هاي موجود در جهان است كه توسط شركت زومكس (ZUMEX) اسپانيا توليد مي شود، اين آبميوه گيري صنعتي براي انواع ميوه و سبزيجات استفاده مي شود و بيشترين آبميوه را از هر ميوه يا سبزي توليد مي كند.

قيمت آبميوه گيري زومكس را از كارشناسان شركت بپرسيد.

آبميوه گيري زومكس(ZUMEX) يكي از پيشرفته ترين دستگاه هاي آبميوه گيري در بازاراست، يك آبميوه گيري مناسب براي استخراج بيشترين ميزان آب از هر ميوه يا سبزي است.

آبميوه گيري با جزئيات بيشتر و شخصيت بيشتر، با دكمه هاي جديد و تميز در پايان آبميوه گيري، طراحي شده براي عمر بيشتر دستگاه آبميوه گيري و همچنين در ظرافت و حرفه اي بودن دستگاه زبانزد است.

انواع محصولات زومكس با قيمت هاي آنها را از ما بخواهيد.

آخرين نسل آبميوه گيري زومكس بدون نياز به فرچه يا مسواك و با موتوري 4 برابر قوي تر و سريع تر از ساير آبميوه گيري هاي سنتي و همچنين سيستم كنترل سرعت دستگاه آبميوه گيري كه اين دستگاه را از بقيه دستگاه هاي آبميوه گيري متمايز مي كند.

در اين دستگاه آبميوه گيري صنعتي بر قدرت استخراج آب كنترل كامل داريد و سرعت آن در طول عمليات آبميوه گيري ثابت است و در صورت نياز مي توانيد سرعت دستگاه آبميوه گيري زومكس(ZUMEXX) را بيشتر كنيد.

محصولات زومكس را از نمايندگي اصلي تهيه كنيد.

عمليات سانتريفيوژ آبميوه گيري با كارايي بالايي صورت مي گيرد و همچنين فيلتر ميوه به حرفه اي ترين شكل صورت مي پذيرد.

از خصوصيات منحصر به فرد دستگاه آبميوه گيري زومكس مي توان به صفحه شبكه ايي يا صفحه رنده مركزي آن اشاره كرد كه باعث راحت تر شدن هدايت ميوه و پردازش عمليات آبميوه گيري مي گردد.

سيستم عامل بهتر اين آبميوه گيري باعث شده است با صرف انرژي كمتر، آبميوه هاي بي نظري از ميوه ها به دست بياوريد.

آبميوه گيري فوق حرفه ايي زومكس با كاركرد عالي ساخت كشور اسپانيا مي باشد.

آبميوه گيري جديد زومكس با توجه به سختي ميوه و سبزيجات، خودش را بنابر همين سختي ميوه وفق مي دهد و مي تواند با3500 تا 4500 دور در دقيقه قدرت خود را بالا ببرد.

مدل جديد آبميوه گيري زومكس از گرافيك بالا و رنگهاي متفاوت و شيك بهره مي برد، در 5 رنگ اين دستگاه آبميوه گيري ساخته شده است تا مصرف كننده با توجه به دكور مغازه آبميوه فروشي خود بتواند رنگ مورد علاقه دستگاه آبميوه گيري را انتخاب كند.

با توجه به تعبيه شدن جعبه در زير اين آبميوه گيري به راحتي مي توانيد پسماند ميوه را بعد از عمليات آبميوه گيري، بدون هيچ زحمتي مديريت كنيد.

اين نوع جديد زومكس (ZUMEX) به راحتي به شما اين قابليت را مي دهد تا سيب و هويج و آناناس و خيار و كيوي و ... را با هم مخلوط كنيد و يه آبميوه طبيعي مخلوط درست كنيد و بدون پالپ ميوه يك آبميوه با كيفيت درست كنيد.

تمامي قطعات اين آيميوه گيري زومكس قابليت جدا شدن رو دارند بدون هيچ هزينه تعمير و نگهداري و به راحتي قابل شستشو مي باشند.

از اين دستگاه آبميوه گيري(Juicer) در مغازه هاي آبميوه فروشي و آشپزخانه و رستوران و ... استفاده مي شود و از مشخصات دستگاه جديد آبميوه گيري شركت زومكس(ZUMEX) مي توان به وزن 155 كيلوگرمي آن اشاره كرد و همچنين قدرت 8700 واتي اين دستگاه نيز در خور توجه است.

مشخصات كامل و قيمت اين دستگاه آبميوه گيري صنعتي را در جدول زير موجود است.

مشخصات دستگاه آبميوه گيري زومكس (ZUMEX):

وزن آبميوه گيري زومكس 15 كيلوگرم مي باشد.

قدرت آبميوه گيري 870 وات مي باشد.

ميزان مصرف برق دستگاه زومكس 1/8 آمپر است.

ميزان ولتاژ مورد نياز اين آبميوه گيري 220 ولت مي باشد.

درجه محافظت در برابر رطوبت يا همان IP در اين دستگاه برابر است با: IPX1

در بعضي از تبليغات از مشخصه IPxy استفاده مي شود كه از دو بخش عددي در مقابل حروف IP قرار مي گيرند كه نشان دهنده ميزان حفاظتي است كه دستگاه در برابر نفوز گردو وخاك و مايعات دارد، عدد اول كه ميزان نفوذ گردوخاك را نشان مي دهد از 0-6 مي تواند باشد و بخش دوم كه در اينجا بيشتر مدنظر ماست از 0-8 مي تاند باشد كه ميزان حفاظت در برابر مايعات را نشان مي دهد.

اين آبميوه گيري مجهز به سيستم ايمني و حفاظت حرارتي مي باشد.

ميزان آبميوه گيري از ميوه طبيعي 120 كيلوگرم بر ساعت يا 1/8 ليتر در دقيقه يا به عبارتي ½ گالن در دقيقه

سرعت موتور به ميزان 3500 تا 4000 دور دقيقه است.

سطح فشار صوت زومكس كمتر از 70 DB يا دسيبل مي باشد.

آبميوه گيري صنعتي

قيمت و مشخصات دستگاه آبميوه گيري زومكس (ZUMEX Multifruit) را از كارشناسان سوال كنيد.

شماره تلگرامي شركت : ۰۹۱۲۸۲۹۹۷۹۳

بازدید : 268
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

لوازم مصرفي آبميوه فروشي و بستني سازي و قهوه:
در تمامي مغازه هاي آبميوه فروشي به جز انواع ميوه كه در واقع اصلي ترين محصول مصرفي آنها مي باشد لوازم ديگري مورد نياز است كه شركت انرژي پلاس تمامي اين لوازم آبميوه فروشي را جهت سهولت مشتريان عزيز توليد و با كمترين قيمت به فروش مي رساند.

شركت انرژي پلاس با داشتن كندوهاي عسل و باغات گردو و پسته و سيفي جات و ... تمامي محصولات را به صورت كاملا ارگانيك هم به صورت فله اي و هم در شيك ترين بسته بندي هاي موجود به مشتريان عزيز ارائه مي كند، علاوه بر انواع آبميوه و ويتامينه هاي انرژي پلاس، انواع ميوه هاي سردسيري و ميوه هاي گرم سيري نيز از محصولات شركت انرژي پلاس مي باشند كه هم به صورت فله اي و هم به صورت بسته بندي ارائه مي گردند.

متخصيصن انرژي پلاس با استفاده از نظرات مجرب ترين پزشكان و متخصصين تغذيه اقدام به ارائه خواص انواع ميوه و خواص آبميوه و خواص ويتامينه و همچنين ارائه رژيم چاقي و رژيم لاغري و رژيم ورزشي مي نمايد.

از ديگر لوازم آبميوه فروشي كه خدمت شما عزيزان ارائه مي شود و به راحتي از طريق وب سايت شركت كالاي خودرا انتخاب كنيد و در صورت نياز مدل جديد درخواست بدهيد و شركت براي شما توليد كند، مي توان به:

  • انواع ليوان هاي يكبار مصرف
  • لباس هاي فرم
  • شير
  • ميز و صندلي
  • سيني
  • انواع ني هاي شكيل
  • انواع دستمال اعم از كاغذي و غير كاغذي
  • انواع لوازم بستني
  • انواع قهوه
  • لوازم جانبي تمامي دستگاه هايي آبميوه گيري صنعتي و لوازم آبميوه فروشي كه عرضه مي شود

و غيره اشاره كرد.

بازدید : 284
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

لوازم و دستگاه هاي توليد شده آبميوه فروشي:

در اين صفحه تمامي لوازمي كه تا كنون جهت گرفتن آبميوه و تجهيزات لازم جهت آبميوه فروشي توليد شده اند را معرفي مي كنيم و بعد از آشنايي اجمالي با هر يك از دستگاه ها شروع ميكنيم به توضيح مفصلي در مورد كاركرد هر يك از دستگاه هاي آبميوه گيري و دستگاه مخلوط كن و دستگاه عصاره گير و ... و همچنين نحوه كاركرد دستگاه هاي آبميوه گيري و كار كردن با هريك از دستگاه هاي آبميوه فروشي يا دستورالعمل دستگاه آبميوه گيري را به شما مي آموزيم و سپس موارد استفاده هر يك از دستگاه هاي مورد استفاده در مغازه آبميوه فروشي را براي شما توضيح مي دهيم.

1- دستگاه آب پرتقال گيري صنعتي: دستگاه هاي آب پرتقال گيري در يازهاي مختلف و سرعت و قدرت هاي مختلف در بازار موجود است.

2- دستگاه آب انار گيري صنعتي: دستگاه آب انار گيري در دو مدل آب انار گيري دستي و آب انارگيري برقي در بازار موجود است كه هركدام در سايزهاي مختلف و قدرت هاي مختلف و سرعت مختلف وجود دارد.

3- دستگاه مخلوط كن صنعتي: دستگاه مخلوط كن يكي از دستگاه هاي پر استفاده در آبميوه فروشي است و بسته به قدرت و گنجايش پارچ و برند توليد كننده و بسياري ويژگي هاي ديگر قيمت مخلوط كن متفاوت است.

4- دستگاه عصاره گير ميوه صنعتي: اين دستگاه نيز جهت اسانس گيري در مغازه آبميوه فروش استفاده مي شود، دستگاه هاي عصاره گير به تازگي بسيار جايگاه وِيژه اي در بين علاقه مندان بهآبميوه پيدا كرده است دليل آن هم اين است كه اين دستگاه ها عصاره ميوه را بدون هيچ تغيير رنگي خارج مي كنند كمي هم از تكه هاي ميوه در خروجي مخزن خود دارند كه همراه عصاره خارج مي شود.

5- دستگاه خلال كن پسته و بادام صنعتي: دستگاه خلال كن صنعتي علاوه بر آبميوه فروشي در جاهاي مختلفي از جمله رستوران و فست فود نيز مورد استفاده قرار مي گيرد ولي دستگاهي كه در مغازه آبميوه فروشي استفاده مي شود دستگاه خلال كن پسته و بادام و ... است.

6- دستگاه يخ در بهشت: اين دستگاه با توجه به تعداد مخزن، ظرفيت هر مخزن، درجه توليد سرما، جنس بدنه و برند دستگاه يخ در بهشت در بازار قيمت دستگاه يخ در بهشت متفاوت است.

7- دستگاه شربت سرد كن: شربت ساز يا شربت سرد كن موجود تك مخزن و دو مخزن و سه مخرن مي باشند كه بعضي ها داراي همزن و بعضي داراي فواره هستند و بسته به برند دستگاه و جنس بدنه و تعداد مخزن و حجم مخزن قيمت دستگاه شربت سرد كن در بازار متفاوت است.

8- دستگاه آبميوه گيري: اين دستگاه هم داراي دستگاه آبميوه گيري خانگي است هم دستگاه آبميوه گيري صنعتي كه بيشتر اينجا ما منظورمان دستگاه آبميوه گيري صنعتي است كه در مغازه آبميوه فروشي استفاده مي شود. آب طبيعي مركبات و به‌خصوص آب پرتقال از بروز بسياري بيماري‌ها جلوگيري مي‌كند. تهيه‌ي آبميوه‌ي سالم و بهداشتي يكي از دغدغه‌هاي هميشگي مادران است. محصولات آبميوه گيري در دو نوع مخزن‌دار و بدون‌ مخزن طبقه‌بندي مي‌شوند.

9- دستگاه آب هويج گيري صنعتي: براي گرفتن آب هويج از دستگاه آبميوه گيري استفاده مي شود ولي بعضي دستگاه ها فقط مخصوص هويج درست مي شوند كه براساس ولتاژ، قدرت موتور، تيغه، توري، ساز و غيره قيمت دستگاه آب هويج گيري صنعتي متفاوت است.

10- دستگاه يخ ساز صنعتي: دستگاه يخساز انواع متفاوتي دارد، دستگاه يخساز رو ميزي، دستگاه يخساز خانگي، دستگاه يخساز قالبي و ... و اينكه دستگاه يخساز در جاهاي متفاوتي مورد استفاده قرار مي گيرد از جمله آبميوه فروشي كه در يه قسمت جداگانه تك تك دستگاه هاي يخ ساز را معرفي مي كنيم.

11- دستگاه ميكسر(Mixer) دستي صنعتي: به اين دستگاه همزن برقي نيز گفته مي شود، دستگاه هاي ميكسر بسته به سرعت و گشتاوري داراي قيمت هاي متفاوتي هستند.

12- دستگاه همزن صنعتي كاسه دار: به اين دستگاه ميكسر يا همزن پايه دار نيز مي گويند. بدنه اين دستگاه همزن تمام فلزي مي باشد، اين دستگاه همزن با توان تعريف‌شده‌اش مي‌تواند قابليت‌هاي يك دستگاه همزن پايه‌دار را به بهترين شكل به كار گيرد و نتيجه ايده آل را فراهم كند. درپوش كاسه كاملأ بر روي آن قفل مي شود و از پاشيده شدن مواد غذايي به اطراف جلوگيري مي كند. اين درپوش شفاف بوده و از طريق آن مي توان محتويات داخل كاسه را مشاهده نموده و بر مراحل انجام كار نظارت داشت. جهت باز و بسته كردن سر ميكسر كافي است دكمه قفل شونده را به سمت داخل فشار دهيد تا سر دستگاه آزاد گردد.

13- دستگاه سيب پوست كن حرفه ايي صنعتي و خانگي: اين دستگاه پوست كن در دو نوع بزرگ و متوسط مي باشد كه در مطالب بعدي در مورد اين دستگاه صحبت خواهيم كرد.

14- دستگاه گل خامه زن: اين دستگاه داراي دو نوع خانگي و صنعتي است كه در هر دو نوع هم دستگاه خامه زن برقي و هم دستگاه خامه زن دستي در بازار موجود مي باشد.

15- دستگاه شيكر: شايد برايتان سوال شده باشد كه دستگاه شيكر چيست؟ در واقع دستگاه شيكر يكي از بوازم آبميوه فروش است كه براي انواع ميلك شيك از آن استفاده مي شود در ادامه انواع دستگاه هاي شيكر و برندهاي مختلف را به تفسير توضيح خواهيم داد.

16-دستگاه هاي جديد آبميوه گيري ويتامين بار: آبميوه گيري ويتامين بار دستگاه يكي از دستگاه هاي جديد در تهيه آبميوه و سبزيجات به صورت كاملا تازه تنها در كوتاه ترين زمان ممكن است.

دستگاه آبميوه گيري ويتامين بار تنها با قرار دادن ميوه و سبزيجات در محل مورد نظر بدون نياز به جداسازي پوست قابليت تهيه آبميوه را دارد.

شستشوي خودكار يكي از توانايي هاي دستگاه آبميوه گيري ويتامين بار مي باشد.

شركت انرژي پلاس به عنوان يكي از توليدكنندگان به نام تجهيزات آبميوه با تيمي متخصص آماده ارائه خدمات و سرويس هاي پس ازفروش مي باشد.

اين دستگاه آبميوه گيري ويتامين بار به صورت رو ميزي نيز موجود است.

17- دستگاه آب انار گيري ويتامين بار: دستگاه آب انارگيري ويتامين بار در كشور يونان توليد مي شود كه با توجه تقاضاي مشتريان، شركت انرژي پلاس نيز در حال طراحي و ساخت دستگاه آب انار گيري ويتامين مي باشد و به زودي به بازار عرضه خواهد كرد، با توجه به بومي بودن اين دستگاه در صورت بروز هرگونه مشكل تيم فني شركت انرژي پلاس بدون وقفه رفع مشكل خواهند نمود و مشكل برندهاي خارجي مبني بر نبود قطعه در صورت خرابي ديگر وجود ندارد.

دستگاه آب انارگيري برقي ويتامين بار در رنگهاي متفاوت توليد مي گردد و با متد روز دنيا همراه خواهيد بود.

دستگاه آب انارگيري ويتامين بار بدون نياز به برش و پوست گيري فقط با لمس يك دكمه به شما آبميوه طبيعي ارائه خواهد داد.

تنها با 15 ثانيه آبميوه كاملا طبيعي آماده است، و با توجه به اينكه اشخاص بدون هيچ دخالت مي توانند خودشان آبميوه گرفتن را تجربه كنند بسيار براي مشتريان جذاب خواهد بود.

دستگاه آب انار گير اتوماتيك ويتامين بار ساخت يونان نيز موجود است و در صورت لزوم مي توانيم با نازل ترين قيمت در اختيار شما قرار دهيم.

بازدید : 272
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

شركت هاي مختلف توليدكننده تجهيزات آبميوه گيري و بستني فروشي:

در اين مبحث مي خواهيم ابتدا شركتهاي مختلفي را كه تجهيزات آبميوه گيري و بستني فروشي را توليد مي كنند معرفي كنيم و سپس توليدات هر كدام از توليدكنندگان را خدمتتان عرض خواهيم كرد.

يكي از پركاربردترين دستگاه هاي آبميوه گيري كه هم به صورت صنعتي و هم به صورت خانگي مورد مصرف قرار مي گيرد دستگاه آب پرتقال گير است كه هم دستگاه آب پرتقال گير صنعتي موجود هست و هم آب پرتقال گير خانگي كه برندهاي داخلي و خارجي توليد مي كنند.
يكي از قوي ترين شركتها در زمينه توليد دستگاه آبميوه گيري صنعتي، شركت انرژي پلاس توليدكننده انواع مختلف تجهيزات آبميوه گيري مي باشد. توليدكننده انواع دستگاه هاي آبميوه گيري صنعتي آب انارگير و ....

كارخانه شركت انرژي پلاس در اطراف شهر تهران قرار دارد.

شركت انرژي پلاس علاوه بر ارائه آبميوه هاي طبيعي در سراسر كشور اقدام به طراحي و ساخت انواع دستگاه آبميوه گيري و بستني سازي و تجهيزات مربوط به صنعت آبميوه گيري نموده است.

دستگاه هاي آب پرتقال گير دستي و آب پرتقال گير اتومات، دستگاه آب انار گير صنعتي، انواع دستگاه هاي مخلوط كن صنعتي، آبميوه گير ويتامين بار با طراحي جديد، دستگاه عصاره گير و انواع دستگاه هاي مختلف آبميوه در اين شركت طراحي و ساخته مي شوند.

شركت آبميوه انرژي پلاس هم اكنون داراي 15 شعبه آبميوه فروشي طبيعي انرژي پلاس در سراسر ايران مي باشد كه شعبه اصلي آن با نام آبميوه فروشي انرژي پلاس در شهر ساري مركز استان مازندران قرار دارد.

از ديگر برندهاي دستگاه آبميوه گيري و دستگاه بستني سازي مي توان به شركتهاي سيدو(Ceado) ، شركت كيچن ايد(Kitchen Aid) ، شركت هميلتون(Hamilton) ، شركت كوينگس(Kuvings) ، شركت ميدنايت(Midnight) ، شركت سيتروس(Citrus) ، شركت فريال( Friul) ، شركت گاستوربگ(Gastroback) ، شركت زومو(Zummo) ، شركت كونيل(Cunill) ، شركت زوميكس(Zumex) ، شركت فيوما(Feumaa) ، شركت برويله(Berville) ، شركت برمودا(Bermuda) ، شركت بلندر ويتاميكس(Blender Vitamix) ، شركت سانتوس(Santos) ، شركت سيرمن(Sirman) ، شركت دران فرش( DranFresh) و ... اشاره كرد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 103
  • بازدید کلی : 3472
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه